Ben diyarbakırda sağlıkçı olarak görev yapıyorum. şu an 38. haftamda memleketim samsundayım. doğumdan sonra 8 hafta doğum iznimi kullandıktan sonra heyet raporu alıp bebeğimle biraz daha vakit geçirmek istiyorum. heyet raporunu samsundan almamda bir sakınca olur mu acaba? bilen var mı?