Arkadaşlar kıpkırmızı günden güne ilerleyen kaşınan çatlaklarım var
kantoron yağı ve kakao yağı kullanıyordum fakat hiç faydası olmadı 😔yedi buçuk aylık hamileyim geç kaldım ama en azından
oluşan çatlakları hafifleten kaşınmayı engelleyen bir krem markası tavsiyeniz var mı