esratalha geçmiş olsun canım. Ben de yeni evlendiğim yıl geçirmiştim. Korkup günlerce ağlamıştım. Göz kapağımı ve dudaklarımı kapatamıyordum. KortiZonlu ilaç vermişti doktor. Fiİzik tedavi desteği ile iki üç aya tamamen geçmişti. Islak saçla dışarı çıkmak, ceyranda kalmak,klima,araba camının rüzgarı hepsi etkenmiş. Ki ben hiçbirini yaptığımı hatırlamıyorum ☺️ Doktor sebebi tam bilinmiyor tıpta demişti. Sadece bunların sebep olduğu söyleniyormuş. Hiç korkma geçici bir şey canım. Sürekli ıslık öttürmeye çalışır gibi dudak egzersizi yap. Sakız çiğne. Yüzünün uyuşuk tarafına parmaklarınla masaj yap, küçük küçük vurarak kaslarını harekete geçirmeye çalış. Bir de gülmeye çalış. Yani dudaklarını gererek gülümsemeye çalış. Fizik tedavide bunları da yapmıştık. Kolaylıkla atlatmanı diliyorum. ☺️