serifeyvz Çatlat kremini ne sıklıkla ve nasıl kullanıyosunuz sadece gobegınızemı suruyorsunuz birde . Ben bugun kullanmaya baslıcam da .
SB_ serifeyvz hergün ilk başlarda akşam yatarken sadece ve sonra aşağı yukarı 20li haftalarda itibaren sabah akşam Göbek, yanlar (simitler 😂), kalça üst kısmı bide göğüs altı ve kenarları
zeytinkiz serifeyvz Ben 8.haftadan beri bio oil kullanıyorum sadece duş sonrası (gün aşırı) masaj yaparak gögüs altından kalçama kadar sürüyorum. Bacaklarıma normal Krem sürüyorum 🤷 sua. 22.haftamdayım henüz bişey yok
serifeyvz Bende suan 22. Haftamdaym kargo daha yenı geldı , o zaman sabah aksam dedıgınız sekıl uygulaym bende bıo oil aldım .