Gulaykaya ilk başlarda oraya gidiyordum kontrolller için seren hanıma memnun değildim bebeğimin cinsiyetini bile söylemiyordu çokta ilgili değildi 17 haftalıkken bıraktım oraya gitmeyi özele gidiyorum şuan ama bi tanıdığım orda normal doğum yaptı ve alttan dikişleri vardı bebeğimi giydirmediler ağlayarak ben giydirdim yanımda refakatçi bile bırakmadılar dedi 2.ci çocuğunu özelde doğurdu nete yazın hastane hakkında genel yorumlar bu şekilde ebelerin tavrı kötüymüş azarlıyorlarmış ama yinede siz bilirsiniz