Mumy01 Thisbe bir sıkıntı yaratmaz kullanılması. Önlem amaclı hatta kimisi birsey yoksa bile veriyor için ferah olsun bebegi etkileyecek yan etken madde yok
Durunas Adaa8905 Sağol canım koldan vuruluyorum eşim yapıyo biraz acıyo arada oluyo morarma aynı yere denk gelip vurulursam oluyodu
Betul-91 Adaa8905 ben de öyle arada kolumdan arada da göbeğimden yapıyorum aynı yerden sürekli yapmamak gerekiyormuş , bazen morarma oluyor çünkü
AydanSahinSaban Durunas hic igne ucu icimde ya kırılırsa diye korktunuz mu. Her seferinde vurulurken ya icimde kirildiysa ucu filan diye sacma sapan dusuncelere kapiliyorum 🤦🏻♀️
Durunas AydanSahinSaban Olmaz öyle şey korkma yani okadar korkulucak bir yanı yokki ben asla iğne vurulamaz çok korkardim çocuklugumda normaldede iğne görmeye dayanamıyorum gözümü kapatîyorum yapılırken bakarsan kötü olursun
AydanSahinSaban Durunas bende korkudan degil de alistim çünkü sadece surekkli yaa icinde kirarsam igneyi guzel vurdum mu celiskisi beni delirtiyo 🤦🏻♀️
SusamTanecigi Adaa8905 ben de de var bugün başladım kendinizi kasmayın acımaz çok bende henüz gebelikte yok öncesinde başlamak istedi doktor Bi süre sonra göbekte morluklar oluşur zaten dedi o zaman koldan bacaktan yaparsın dedi
SusamTanecigi Adaa8905 ben de özel klinikte yaptırdım testi dışarı gönderiyormuş 1300 liraydı test vermeden doktor dedi sende pıhtılaşma var dedi bir kimyasal Bi boş gebeliğim var amh sperm falan tüm testler normaldi çünkü dediği gibi çıktı 4000 lik başladı bana
Minisomini AydanSahinSaban günde kaç defa vuruyorsunuz ve kan pıhtılaşma testi yaptımı acaba bende bir kürtaj oldu. Da
AydanSahinSaban Minisomini günde bir oksapar vuruluyorum bi tane coraspin aliyroum test yapmadi gebeyken phtilasma testi yapmiyruz dedi onlem amaacli verdi basladgmz icinde birakamadik