Hamileyim-mutluyum gunduzden bebek sertlestği için cok canm yanmaya basladı doktoru aradım aksam 9da hemen hastaneye cagrdi açılmam baslamş hazırlıklarmı yapıp hemen sezaryana aldılar spinal oldum belden iğnemi zor vurdular snra hemen basladılar bebek cok cabuk doğdu dikişlerim atılırken midem cok bulandı snra bi rahatlama geldi uyuma hissi geldi odaya cikinca cok agrım oldu sabaha karsı yuruttüler bidaa rahatladim sutumde eve gelip duş alınca gelmeye başladı ona bakinca insan bütün ağrılarnı unutuyo ins. Sizinde doğumunuz kolay gecer saglicakla kavusun evladiniza