Deryanur Gecende yazdim 2 post acmistim 24 +3 oldm en son 3 gun once kontroldeydim doktor kan sekeri sonuclarima bakti yukleme yapmamiza gerek yok sonuclar normal dedi ama ultrosona gecince suyun fazla yuklemeyi yapmam lazim dedi yaptik sonuclar temiz cikti gizli skr falan yok dedi sizce bu su bi zarar falan verirmi cevremdede bi kac kisiye suyun fazla denilmis ama hic bsy olmamis
Belissima Deryanur Hayır CNm endişe etme suyun fazla görünmesi bebeğe hiç bir zararı yok. Hem şekerin vs de normal çıkmış. Herşeye kulak kabartıp hamileliğini zehirletme. Sen ve bebek sağlıklıysa hamileliğin tadını çıkar ;)
NaimeYilmaz Deryanur Bende diyet beslenın demıstm. Benmde fazlaydı dıyet beslenmeyle 10gune topladık . Beyaz ekemk hamurişi makarna pılav tatlı sekerlı meyve yemegın. Zaten bunlara bebegnde ıhtıyacı yok
Deryanur Belissima ya zaten kafaya takan biriyim 😊ins bsy olmaz her kafadan bi ses geliyo iste coguda sey diyor suyun fazlaysa dogumun kolay olur diye
Belissima Deryanur evet suyun fazlaysa Bebişin kilosuda çok güzel olur diye duydum ben. Sen ve bebek sağlıklısınız gerisini çok düşünme. ;)