Cigdemmom Kızlar yaklaşık 28 haftadan beri tekme atma yok hep sağa sola yukarı hareketleri kayma hareketleri var ayrıca 3 gündür bu kayma hareketleri de çok nadir sizlerdede aynısı oluyor mu
kadriye25 Cigdemmom benimde öyle tekme çok çok nadir dediginiz hareketler var hep 33 hafta olduk hayırlısıyla 🧿 doktorum illa tekme atacak değil her zaman dedi her çocuğun hareketi kendine özgü olurmuş
Seda-1 Cigdemmom ben doktorumu arayıp sordum herşey çok normal endişe edilecek bişey yok haraket halinde sağlıklıki haraket ediyor dedi illaha tekme atmasına gerek yokmu yeri daraldığı için 😊❤️
fulyagah55 Bittercikolata bende 30 haftalığım aynı problem bende de var hatta dün nst ye girdim bu yüzden sağ sola aşağı yukarı inme kayna hareketi gar tekme yok bu hareketler de çok güçlü değil zayıf doktorum sen mi hissetmiyorsun dedi acaba günde 10 kere hareket etmezse yatıracağım 24 saat gözetim amaçlı dedi bende tedirgin oldum normal mi bilmiyorum
Nmg fulyagah55 bende 31 haftalığım öyle tekme falan yok ama kayar gibi hareketlerini hissediyorum iki gün sonra gidecem inşallah sıkıntı yoktur sizi neden gözetim altına alıyor ki
Deniz95 fulyagah55 peki nst sonucu neydi benimde 27. Haftadan beri aynı 30. Haftada çok iyiydik 31 e girince yine aynı oldu
kadriye25 Bizde erkek çocuğu hem kıza göre daha az hareket eder hemde sabun gibi kayar derler 🤷🏻♀️ hareketin cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama
iremakn1- Cigdemmom bende 30+5 im bende de öyle söyledim doktora normal dedi benek büyüdükçe alanı daralıyor hareketi kısıtlanıyor dedi
Deniz95 Cigdemmom benimde 27 den itibarem öyle sadece 30. Haftada çok iyiydi 31 e girdik yine kaymalar var ama bu postu ve yorumları görünce rahatladım şimdi sadece ben değilmişim demek ki böyle 😀 31+4. Haftamdayım bende ☺️
aysesurucu haftadayım benim sen 2 gündür hareketler minik minik ve karnımda sert gibi geliyordu . doktora gittim ultrasonda da pek hareketli değildi . serum verelim dedi 3 serum yedim hala minik hareketler nst de 1 ağrı çıktı. ikinci nst de çıkmadı yarın tekrar kontrole çağırdı. Niye böyle oldu hiç anlamadım