SelmaDalAlper
18 haftalikken memlekete gidecem dedim.
Uçakla mi otobusle mi diye sordu direk. Uçak deyince tamam sıkıntı yok dedi
Doktorunla gorusmekte fayda var egerki bir sorun yoksa otobus icerisinde arada ayaga kalkar yurursun. Molalarda oturmaz ayaklarini hareket ettirirsin. Ama doktorunla gorus mutlaka canim