[silindi] ayzurz35 bizde bulamadık aylarca düşündük en sonunda baktık doğuma iki hafta kaldı dün Çağatay ismine karar verdik 😅
Rceyda ayzurz35 pars, tan, roman, bora, yekta, bir de ğ takıntınız yoksa dağlar. Bende erkek ismi bakıyorum😂
milla-s ayzurz35 ayy biz de bulamıyoruz ya. Kız olsa ismi hazırdı, 12.haftada kıza benzetmişlerdi. Şimdi 19 haftanın içindeyiz ama isim işinin içinden çıkamadık, bir sürü başlık okudum hepsinde aynı isimler geçiyor. İçime sineni bulamadım henüz🙈
yamacin_annesi ayzurz35 gerçekten erkek bebekte isim çok zor özellikle sıradan birsey olmasın diyenler için 🙈 kız olsaydı duru istiyordum kesinlikle .. erkekte düşündüğüm hiç birsey yoktu ama babamız Yamaç ismini buldu alıştık sevdik😊💙 , sağlıkla gelsinler 🙏💙
Leyla54 ayzurz35 bizde bulmadık 1 ayımız kaldı bakalım ne koyuyoruz 😃 aslında ben Emir Asaf’ı beğeniyorm ama baklm güzel bir isim bulursak fikrim değişe bilir 😅