[silindi] esraaakale morelini bozmak istemem ama o kalça artık ebedi olacak 😂 umarım kızın kalçalı olmaz 😀🙏
Mutluolmaliyim Ayssenurkndss bana yaptılar makasla oturdum 😀 10 haftaliğim bakicaz artık canım doğrumuymuş😜
Aymer2104 Hfznihal o.zaman benimkisi kız galiba yüzümde 1 tane sivilce cikmazdi simdi lekedem gorunmuyo hale geldim erkek degil o zmn bnmkisi rabbim sağlıklı versinde en başta hayırlı evlat versin cümlemize🤗🤗🤗
Alone Aymer2104 valla benim her yerim leke sivilce ama oğlum olacak 🙈 bence bünyeden bünyeye de değişiyor belirtiler
Hfznihal Aymer2104 bnde de sivilce çıkmadı belli olmuyor nice arkadaşlarım kız beklerken erkek oldu senin içine ne dogdugu daha önemli bnce rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin İnşAllah 🥰🥰
Irm_brk12 Dareyn valla bende ekşi yiyorum limon yiyorum oturup hiç belli olmaz erkek kız Allah ne yazdıysa
Mumeray ogrencianne bünye neye ihtiyaç duyarsa vitamin yönünden onu canı ister diye biliyorum bende kızımda hep tatlı çikolata yedim bu gebeliğimde de meyve ve tatlı yiyorum bünyeden kaynaklı bence diye düşünüyorum artık 😉
ogrencianne Mumeray normal zaman için dediğinizde haklısınız ancak hamilelikte kişisel ve özel bir şey herkeste aynı şey olması beklenemez. Başlık zaten hurafeler
Mumeray Samir bende kızımda öyle hep erkek olacak gibi geliyordu ama kızım oldu çok şükür öyle düşünme sağlıkla kızını alırsın kucağına inşallah.
Eusluu Benim canım hep ekşi ve tuzlu şeyler istiyor tatlı şeyleri istemiyorum hiç acaba ne olcak bulantım biraz var ama kusmam yok rüyalarıma erik giriyor bugün 1 kilo erik tuzladım yedim valla 🐥 9+0
Zamanbukucu HappyMom mide bulantısı, koku hassasiyeti,aşorı duygusallık, ekşi şeyler yeöw işteği (limon kemiriyordum bir ara😅) sonuç Erkek 🧿💙
gokturkefe Mommy16 bende ilk defa duydum ağız büyür mü ya bide küçüktür ağzım yapım yani erkek istediği için hurafe uyduruyor işte 🥲
Denizzz88 Memmedovaa1 ilk kalp atışını duyduğumuz zamandı 6 haftalıkken doktor 144 atıyor demişti bende 140 üstü kız derler diye hatta öyle düşünmüştüm ama değilmiş meğersem
Husn-izan Memmedovaa1 kalp atışı ultrasonda nasıl yazıyor kağıda bakıp bakıp duruyorum anlamadım banada söylermisin