civciv1520 aslında doğumu önce Rabbim sonra bebek belirliyor çok çok normal isteyenler son anda sezeryana alınabiliyor ya da sezeryan günü alıp gün gelmeden aniden açılması olup doğumu başlayan oluyor kısaca bebeğe bağlı sanırım biraz , bana kalırsa bende normal istiyorum fakat senin sorunda ki gibi genişleme sarkma vs olmasından korkuyorum , sezeryan da da göbek kalıyor 😑 hepsi dert 😂