msa06 a_burcu_bur hiç-bir kadın doğumcu aşı yaptır diyemez 5 yıl sonra ne olacak bilmiyoruz. Yaptirma da diyemez 1 ay sonra covid olup ölebilirsiniz allah korusun. Bunu aşıyı yapanlar, geliştirenler, araştıranlar bilir. Hiç-bir kadin dogumcu risk almaz yuvarlak konuşur
Kereminannesiiiiiii a_burcu_bur banada çıktı kalp rahatsızlığımdan dolayı ama hem kadın doğum doktorum hem de kardiyoloji ne yaptır ne de yaptırma dediler. 5-10 sene sonra nasıl bir etki eder bilemiyoruz ne söylesek yalan olur dediler bende kararsız kaldım henüz yaptırmadım.
marysmom -ilk-gebelik hamileyken yaptırmadım şimdi doğum yaptım çocuk doktoruna sordum yaptır dedi bende randevu aldım yapacağım inşallah
a_burcu_bur -ilk-gebelik ben sorduğumda 2 ay önceydi ve bu konuda yapılmış kesin bi çalışma yok maalesef demişti. Yani ne vurulun diyebildi, ne vurulmayın. Benim 4 ayım kaldı inşallah, vurdurmuycam ben.
-ilk-gebelik a_burcu_bur benim de 4.5 ayım falan kaldı ama cok arada kaldım acıkcası. Virüs olma ihtimali de var
a_burcu_bur -ilk-gebelik şu an 20 haftalığım, aynı gibiyiz sanırım. Aşı olunca hiç bulaşmıycak dense, belki evet düşünürüm de, sonuçta aşı olunca da bulaşıyo. Sadece hafif atlatılıyo deniyo ama ben riske atamam. Doğum sonrası olucam inşallah 🙏🏻
-ilk-gebelik a_burcu_bur evet aşı olsan da bulasma ihtimali var etkisi az olacak ama olacak sonuctaZ ben de yaptırmayacağım yüksek ihtimal. Biz de 22+4 aynen yakınız 🌺
Lillysmom irem_321 öncelikli grupta değilseniz e nabizda çıkmaz.. hamilelere öncelik taninmadi bu aşamada..