Gercekten çıldirticak beni bu reklamlar…
Andriod kullaniyorum, reklam pırtlamasa da, yazarken klavyem kapanıp kapañıp duruyor… eskaza basınca da, yazdigim tum yorum kayboluyor… e artik kabak tadi verdi ya…her yorumu 2 kez bastan yazmak zorunda kaliyorum…
Tamam gelir elde edin pek tabii, ama bu soruna da bi hal bulun bir an once lutfen .
.