güzelmiş hayırlı olsun güle güle kullanaın bebecik. benimki babycare maxi pro kahverengi çok memnunum valla pregonun kabin boyunu almıştım değiştirip bunu aldım iyi ki de öyle yapmışım çift yönlü oluşu ikimiz için de rahatlık ama bizimki pusetli değil