Esrakavak Yok canım anlayamadım 🤷 Bir fark yok gibi. Geçen ay da bu dönemlerde sancım olmuştu.Niyetli olduğum içinde dikkat etmedim açıkcası.Geçen ay adetimden 6 gün önce kahverengi lekelenmeler başladı.Hatta yerleşme kanaması sandım.Ama adet gününe kadar sürdü ve sadece 2 gün adet gördüm.2 gün de kahverengi leke geldi yine.Adetime 7 gün var inşaallah o lekelenmeler olmaz.Bir de geçen ay yumurtam 18 ve 19 mm 2 taneydi ve Duphaston vermişti doktorum.Bu ay ise 22 23 23 24 mm 4 yumurta var ve Progestan verdi.Bu yüzden bir farklılık olur inşaallah kuzum ya.Yumurtalar fazla olunca umudum var.İnşaallah vesile olur bu ilaçlar her birimize ❤️🤲🏻