Hanımlar gidenleriniz varsa fikir verebilirmisiniz
Esmos bende ilk kez gideceğim nuray hanım için bakalım
Esmos ben ayşe köseye gidiyorum memnunum baya ilgili bi doktor güler yüzlü
almilaumay12 evet bende adını cok duydum iyi ve kötü yorumları var
Esmos deneyip göreceğiz inşallah memnun kalırız ve devam ederiz bakalım.
Cadeis58 teşekkürler