shydoll ben içiyorum benimde tamamen önlem amaçlı yoksa herhangi bir düşük vs yapmadım kan pıhtılaşma testi falan da yapılmadı. Bu haftadan itibaren doğum riskiniz var eğer ki olur da erken doğum olursa Allah korusun ki bu haftalarda doğum yapan çok var doğumda kan sulandırıcı bırakmadığınız için kanamanız durmaz yani herkese bu haftalarda biraktirilir doğum esnasında sorun yaşanmasın diye iyiliğiniz için merak etmeyin bişey olmaz 🌺