Username1078 bende babasının adından 😂 elimin adı Ersin çok uyumlu oldular bide her zaman naif gelen bir isim bana kibar bir isim. Ama kulağına 2 isim okutacağım yani tek başına kadın anlamsız olur dinen diye. Ondan ziyade bide ilerde kendi soyadını da kullanmak ister belki diye kız çocuklarında 2 isim kimlikte sevmiyorum