Lezginka Içeriği tertemiz. Fiyatı yüksek, gramajı düşük ancak bazıları çok memnun. 29 haftamdayım henüz etkisi olup olmadığını bilmiyorum. Var mı kullanan? Tek başına mı kullanıyorsunuz?
Teacherr Lezginka ben en baştan beri onu kullanıyorum 36+2 yik henüz çatlak yok umarım olmaz ikinci kutudayım 🤩
Lezginka Teacherr Yaa, çok güzel, inşallah olmaz memnun kalırız.. Şu son dk çıkan çatlaklar var ya ondan korkuyorum ben 🤩
Teacherr Lezginka olursa da yapcak bi şey yok ya son dk da karın ne kadar büyüyebilir bilmiyoeum son dklara geldim zaten😂