Minikturtageliyor Kızlar enfeksiyon belirtisi olarak neler yaşadınız ? Benim sürekli tuvaletim geliyor, yaparken tuhaf bi his hissediyorum ve sağ, sol kasığım çok ağrıyor enfeksiyon belirtisi olabilir mi
minikprensimmm123 Minikturtageliyor Benimde öyleydi idrar kültürü yaptılar bana canım yarın sonuçlarımı almaya gidecem
Seymassrioglu Minikturtageliyor idrarda yanma kötü kokulu akıntı kaşıntı vs gibi belirtiler vardı bende üzerine dahi oturamiyordum
Minikturtageliyor Seymassrioglu idrar yaparken sürekli ıkınasım geliyor, tuhaf bir his oluyor tarif bile edemiyorum 🤦🏻♀️ Koku yok akıntım gebeliğin başından beri var 🥺
Seymassrioglu Minikturtageliyor ya onu doktor daha net belli oluyor ama akıntının rengi falan da çok önemli inşallah olmaz da baskı hissediyorsunuz sanırım bendede vardı tek kullanımlık şaselerle tedavi ediyordu doktor her ay düzenli olarak kontrol ettiriyorum tabi
Minikturtageliyor Seymassrioglu evet çok baskı hissediyorum ve sürekli tuvaletteyim 🥺pazartesi söylerim baktırırım artık teşekkür ederim 😌