Arkadaşlar merhaba 31 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktorum plesantanın aşağıda yani rahme yakın olduğunu söyledi hatta bebeğin başı ile aynı hizadaymış. Takip gerektiren ve tehlikeli olabilecek bir durummuş. Bu durumu yaşayan ya da bu durumda olan varsa bilgi verebilirse bana çok sevinirim. Morelim çok bozuk.