Mervesabuncuu Yarın catimda kemik olmasından dolayı zorunlu sezaryen olacağın lütfen benim için dua edin herkesten Allah razı olsun şimdiden
esraizmirli Mervesabuncuu hiç korkma Allahım kolaylıgını veriyor bende zorunlu sezeryan oldum 14 gün oldu herşey geçti bitti 🥰
Seherucr Mervesabuncuu Allah yar ve yardımcın olsun inşallah bende 4 sene önce zorunlu sezeryan olmuştum genel anesteziyle , nasipse tekrardan doğumum var 😊 korkma Rabbim kolaylığını verir, inşallah sağ salim kurtulursunuz ikinizde şimdiden hayırlı olsun 🌸😊
Mervesabuncuu Seherucr Allah razı olsun inşallah Allah hepimizin doğumunun kolay geçmesini sağlar bebeğiniz ve siz sağlıkla geçirirsiniz inşallah
esraizmirli Mervesabuncuu yok spinal oldum ben çokda rahattı 3. Günde iyice kendime geldim bebeğinize odaklanın o an o kadar keyifliki ilk ayağa kalkmak biraz zorladı o kadar spinal büyük kolaylık 🥰 birde yanınıza bol bol 2si 1 arada ve bştter çikolata alın başını ağrımasın benim hiç ağrım olmadı birde kayısı kompostosu götürmüştüm yanımda rahat tuvalaete çıkmak için baya faydasını gördüm ☺️Sormak istediğiniz bişey olursa burdayım🥰