Merhabalar
33+3 günlük hamileyim. 1 hafta önce bebeğimin kalp atışları 180 - 190 ı buldu. Yüksek dedi doktorlar ultrasonla bakıldı bebeğin kalp atışı suyu gelişimi herşeyi çok güzel dediler sıvı takviyesi verdiler yine yüksek çıkınca yatış verdiler .. 1 gece yattıktan sonraki nst değerlerim normal çıktı taburcu oldum bir hafta sonra kontrol dendi. Bugün gittim yine ultrasonda herşey çok güzel dendi kalp atışı da güzel atıyor fakat yüksek denildi ve benim nabzım yüksek olduğu için olabilir dediler böyle bir durum yaşayan var mı lütfen içim hiç rahat değil….