Biliyorum burası yeri değil kızlar ama çok kafama takıldı. 37+5 günlüğüz. Son 1 aydır kulaklarım inanılmaz kaşınıyor. Hergün kulak çöpüyle temizliyorum ama hergün aynı oranda pisleniyor kaşınıyor. Normalde hiç böyle olmazdı. Ağrı falanda yok neden acaba ? Başına gelen var mı ?