huzur- merhaba ben 30 haftalik hamileyim ve doktorum yesim hanim kendisinden cok memnunum cok tatli dilli doktor ama siralari gercekden cok yorucu ben gecen sonuclarimi gostermek icin gitdim bekledim asistani cagirmadi sonra ameliyata girdi o ameliyatdan gelib baska ameliyata girdi kapidaki hastalarda cogaldi bende artik kendimi cok yorgun hiss etdigim icin eve dondum ertesigun yine gitdim bekledim asistani cagirmadi yine ameliyata giriyordu bu sefer mecbur kapida durdurdum ve sonuclarimi gosterdim. Bende size tavdiye eger nurana hanimdan memnunsaniz onunla devam edin cunki beklemek normaldede cok yorucu hrle hamileyken cok daha yorucu ve sinir bozucu bundan once gitdigim konturoldede 1 bucuk saat beklemisdim 😐