Merhaba güzel anneler. Ben zoretanin tedavisi görüyordum, Aralık ayında bitmişti. Şimdi altı haftalık hamileyim ve bebegime bişey olcak endişesi yaşıyorum. Aranızda sivilce tedavisi görüp, hamile kalan var mı? Erken mi değil mi bilemiyorum. Sanırım artık rahatlamaya ihtiyacım var…