Nznesn olumsuz konuşma konusunda katılmıyorum ben gerçekten işinin ehli bir dr. Benim bebeklerden birinin ayağında problem çıktı ve oturup bütün olasılıkları anlattı en kötü senaryoya kadar çünkü bunu yapması gerekiyor onun görevi bu iyisini de en kötüsünü de anlatmak zorunda duyabileceğim bütün olumsuzlukları duydum ama asla demem çok olumsuz konuştu diye üslubu çok düzgün bir kere kırmadan dökmeden uygun bir dille attı her şeyi. Yaptırmam gereken testleri kesinlik derecelerini hepsi hakkında bilgi verdi kendi dr umun da yönlendirmesi ike yaptırdım testleri çok şükür temiz geldi sonuçlar. Çok memnun kaldım kendisinden şahsen gerçekten detaylı bakıyor uğraşıyor.