18 haftalik hamileyim suan bebek bezi kaliteleri markalarinu arastiriyorum. Pisik yapmayan sizdirmayan yumusaklik sağlayan bez arayışına girdim 🤣 ben regl olduğumda tek bi ped kullanabiliyordum o da sleepy ve ya kotex. Simdi sleepy markanin pedinden cok memnunun çok yumuşak. Bezleride oyledir insallah , sizdirmaz yumusak ve rahatmidir kullanan anneler varsa görüşleriniz nedir