SevdenurTirasci Sabah aç karnına bu ilacı kullanıyorum yarım saat de süt ürünleri kullanmayın yazıyor ilaçda ama ben kahvaltı yaptım ve bir parça peynir yedim unuttugum için sorun olur mu acaba 😞😞
[silindi] SevdenurTirasci yok canım sorun olmaz onun demesinin sebebi demir ilacının emilmesini geciktirebiliyor. Dikkat et bundan sonra 1 saat önce alırsan demir ilacını sorun olmaz
Eliffff SevdenurTirasci canım ben de kullanıyorum.gerçekten üzerine peynir değilde süt içtiğim zaman bütğn içim dışarı çıkıyordu.bilmiyordum tabi birbirlerini etkilediklerini ozaman
ozgeya SevdenurTirasci ben gün içinde içemiyorum,mide bulantısı yapıyor.o yüzden doktoruma danışarak,gece yatmadan önce almaya başladım.tabi en az 2-3 saat birşey yememiş oluyorum içmeden önce.