Sevgili anneler 😍 ben 10+6 haftalık hamileyim. Bi dahaki kontrolüm 13. Haftama falan denk gelecek inşallah. Öncelikle sağlıklı olsun da gerisi mühim değil. Ama insan merak ta etmiyor değil 🙈 Hep diyolar içine ne doğuyo diye ama bir şey doğmuyo aslında içime 🙈 Sizler kaçıncı haftalarda cinsiyet öğrendiniz acaba 😊