Aktarlarda var hanımlar. Kendiniz de üzerine okuyabilirsiniz ya da youtubedan açıp dinleyebilirsiniz hem de sizinle beraber bebeginiz de dinlemiş olur. 1 Yasin, 1 meryem ve olabildiğince çok inşikak süresi okunuyor üzerine. Doğuma giderken mümkünse kendiniz suya koyun olmaz ise başkası sizin niyetinize suya koyabilir. Bir yudum sağ olsa doğum esnasında suyundan içmeniz gerekiyor. İçebilirsiniz suyun Hepsini de içebilirsiniz. İnanarak yaparsanız faydasını göreceksiniz. Etrafımda çok kişi yaptı şimdi ben de kendim için okuyorum. 38+4üm. Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin. Meryem ve inşikak surelerinde secde ayetleri var onları yapmayı unutmayın.