Minnakanne_ Yaptırılması bence kesinlikle gerekli bir test. Diğer ülkelerde zorunlu, Türkiye de isteğe göre yapılıyor. 2-3 dilim baklava, 8-9 kaşık pirinç pilavıyla eş değer. 9 ayda bırakın 75 100 gram glikozu, kat ve kat fazlasını alıyoruz zaten vücudumuza. Yapılıp şeker çıkarsa en azından diyetle kontrol altına alınıyor.
Ben yaptırdım. 75 gram istedi doktorum. İlk önce aç karnına, daha sonra içecek veriyorlar onu içiyorsunuz 1. Ve 2. Saatlerde tekrar kan veriyorsunuz. İşlem bitene kadar aç durmanız gerekiyor. Ben yaptırmanızı öneririm. 🥰😊😊