Çanakkale de olup Medical Park hastanesine giden var mı acaba. Ben levent beye gidiyorum 29 haftadayim bebek henüz dönmemiş başı yukarda. Doktorum da sezeryana yönlendirici konuştu yani biraz sezeryan istiyo gibi geldi. Sonuçta doğum belli olmaz tabi ama doktorların yaklaşımı pek doğru değil gibi. Normal doğum yapmak isteyen yada memnun olduğunuz bir doktor varmı acaba.