Mavi34 Bebegim_65 benim.ilk gebeliğin de kalbi durmuştu ama belirtilerimde değişiklik yoktu doktor dün gece veya bu sabah kalbi durmuş ondan farketmezsin demisti
Mavi34 Bebegim_65 korkma aklına kötüyü getirme çünkü ilk aylarda bazı günler hic belirti olmayıp birkaç gün sonra geri gelebiliyor ama yinede kafan rahat olsun diye bir doktorada git istersen