Happykariner ESTRADİOL (E2) (SERUM/PLAZMA) 34.7 FOLLİKÜL STİMÜLAN HORMON (FSH) 6.35 LÜTEİNİZAN HORMON (LH) 2.26 ALANİN AMİNOTRANSFERAZ (ALT) 21 ASPARTAT AMİNOTRANSFERAZ (AST) 16 TSH 13.64 PROLAKTİN 31.38
Eceumdurmaz Happykariner tiroit hastasısın galiba oda yüksek çünkü fsh lh den yüksek olunca pko sendromu diyorlar tabi bunlar benim söylediklerim doktorunuz gerekli bilgileri verirler😊
vuslatim34 Happykariner canım kan sonucuna göre pco yok ama sen pcoyum diyordun. Prolaktın ve troid yüksek sadece diğerleri çok iyi
damlali Happykariner macun kullananlar var prolaktini düşürüyor bi bakın isteseniz arkadasım kullandı ikinci ay hamile kaldı clife diye instagramda
Happykariner vuslatim34 pco görünümü var demişti başka bir doktor. Bu doktorum daha sonuçlarına bakamadı. Gerçekten eger pco yoksa çok sevinirim
Bahardali Tsh değerinizin 1 ila 2 olması gerekir. Gebe kalmaya engel değil illa. Ya da illa düşük olacak diye bişey yok. Ama bu değer bunlara sebebiyet verebilir.
Merve444 Happykariner tsh hariç bana normal geldi prolaktin 21 civarlarında hamile kalmıştım oda bi tık düşerse iyi olur bence