KaderAhmet öncelikle tiroidinize mutlaka baktırın, endokrin doktoru takip ediyor. Benim 0,00 çıkmıştı, çok düşük yani, bu bulantıya sebep olurmuş. Hem de ikiz gebeyim doktorum bu yüzden de uzun sürdüğünü ve şiddetli olduğunu söylüyor. Bana prilam va hiç etki etmedi günde 4 tane içmeme rağmen. Onzyd iyi geldi sadece ama pahalı nir ilaç. son 1 tane kaldı ondan da kıyıp içemiyorum bu aralar daha iyiyim kusmuyorum en azından