Nisayktlpp sorma bacım aynen öyle hep bekliyoruz bu çok doğal ve aslında iyi bir durummş doktor öyle dedi eşinden gelen sağlıksız bir embriyo tutunmş o yzden rahim kabul etmemiş ve bebek tutunamadan rahime adetle birlikte düşüp gidiyor sen anlamıyorsun bile sadece kanaman brwz fazla olablir o kdar sonradan kötü bir şey olsa Allah korusun ciddi bir rahatsızlığı olsa ilerde daha kötü rabbim taşıyamıyacağımız yük vermiyor bizlere o yzden ben dua edip bol bol bir yandan da şükrettim inşallah herşey daha güzel olucak 🥰