bigunanneolucak Omay0707 suan kargoda ama yarın elime ulaşacaklar:) laboquik markası. Ben daha once kullanmıştım güzel test .. 2.çatlama iğnesi negatif olunca ovülasyon denicem inşallah
Omay0707 bigunanneolucak ovulasyon testiyle hamile kalmıştım ama kimyasal oldu bu ay da denicem inşallah peki o kaset testmi
bigunanneolucak Omay0707 evet canım kaset bende 50lili aldım :) bende daha once kalmıştım bakalım inşallah yine olur
YelizYildirim Canım bende trendyoldan aldım laboquik. 4. Günüm bugün kullanıyorum. 50 li paket olarak aldım.
YelizYildirim bigunanneolucak inşallah ☺️ [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/gtzoi1.jpeg[/img][/url] Şuan böyle gidiyo bugün yaptığım daha koyu. Hiç kullanmadım daha önce sizce durum ne. Yumurtlama yakın görünüyo gibi
Omay0707 YelizYildirim aslında güvenilir bi kaç arkadaş intadan grup kurarak haberdar olabiliriz böyle daha iyi olmazmı sanki adetlerimiz de biribirine yakınken bigunanneolucak
YelizYildirim bigunanneolucak sizde benimle paylaşabilirsiniz testlerinizi ☺️ İnsan paylaşmak için adam arıyo kendimden biliyorum ☺️
Omay0707 Dilekleklek biliyorum tatlım yakın cevreem kullandı ve bu konularda bilgiliyim hemşirelik bölümü mezunuyum o yüzden iyi bir marka ve kendim takip etmek istiyorum
Omay0707 bigunanneolucak inşallah kız vallahi benim 2 ay var oldu oldu olmadı taşınma şu bu derken 3 ay da öyle araya kaynıcak😂