16Hatice Açılması olmayıp suni ile doğum yapan var mı acaba? Süreç nasıl ilerliyor merak ediyorum son haftaya girdik ama bizim kız hala sağ kasıkta duruyor. Kanala kafasını dayamamış bile 🙄
Merve2Asel 16Hatice benim kızımda kan gelince korkup gittim hastaneye 40. Haftada hiç açıklık yoktu o gece yattım sabah serum verdiler 2 saat kasılma oldu sonra bitane daha taktıklar o baya vurdu yani akşama Doğum olur demiş doktorum ama 3 saat dolmadan doğmuştu kızım
Merve2Asel 16Hatice arkadasım doktoru dönmemiş diye açılmada olunca acil sezeryana almış bi bakıyorlar ki dönmüş boşuna sezeryan oldu baya üzüldü doktor hep özür dilemiş hakkında hayırlısı olsun sağlıkla gelsin
Bmom 16Hatice genelde canım 3-4 cm olmasını istiyorlar bencede öyle olması lazım çünkü bazen hiç etki etmeyebiliyor kişiye bağlı biraz da bünyesine kuzenimin 1 cm di suni verince açılma olmadı bebegin kalp atışı düzensizlesti acil sezeryanla aldılar
16Hatice Merve2Asel benim baş aşağı ama hala sağ kasıkta. Açılma olmadan suni vermem dedi doktorum. Ben de istemiyorum zaten bebeğimin kilosu fazla 3800 şu an
Merve2Asel 16Hatice bilmiyorum hiç yoktu benim verdiler Doğumun kısa sürede olmasıda doktor çok mu yürüdün dedi ki çok fazla yürürdüm işe yaradı insallah sağlıkla gelsin önemli olan o