Merhaba hanımlar 37+3 deyim bugün kontrolümüz vardı doktorum bebeğin çok aşağıda olduğunu heran gelebileceğini söyledi nst girdim ağrım çıkmadı ama normalde bel ağrım var çatı muayeneside yapmadı başına bu şekilde birşey gelen var mı varsa kadar süre sonra doğum yaptınız