Kızlar ben devlet hastanesine gittim doktor bana 3lu test istedi bebegim 13 hafta 3 günlük gayet güzel bebegin dedi sonra benden kan aldi 10 gün sonra gel bakalım dedi yani 3lu test bu zaman dilimde mi bakıyorlar bana yardımcı olursanız bilginlendirirseniz detaylı sevinirim ❤