Yarenheybeli Yumurtayla tarihim 1 Mayıs ve ben dayanamayıp erken gebelik testi aldım ama şimdi test sonucum negatif çıktı psikolojim bozuluyor böyle oldukça çok mu erken yapmışım gebelik testini biraz beklemelimiyim yoksa umudumu kesmeli mi
Minnosunannesiii Yarenheybeli yumurtlama İn üstünden en az 14 gün geçmesi laızm kuzum daha 5 gün olmuş snein
Elifadgzl Yarenheybeli benimde yumurtala günüm 2 Mayıs test için 16 Mayıs’ı bekliyorum inşallah tutmuştur benim de seninde☺️
Gulgulecc Yarenheybeli adet gününü bekle bence çünkü bende yumurtlama gününden sonra yaptım cikmadi 10 gün sonra adet günümde öğrendim hamile oldugumu
asliiyorgunn Yarenheybeli yumurtlama tarihinden en az 11 12 gün sonra yap çıkma olasılığı var en kesin sonuç için adet tarihini bekle Derim ben. Daha yumurtlama üzerinden 5 gün geçmiş asla belli olmaz
Nessliihhaann Çok erken yapmışsın spermin döllenmesi zaten 14-20 gün arası. Adetini bekle adet tarihinin 2. Günü yap
Berraeray1 Benim de adetim mayısın 11 de tam 6 gün elimde erken gebelik testi o bana ben ona bakıyorum 😂 hiç bir belirtim de yok bir yanım yap bir yanım da yapma adetini bekle diyor aklım da deli sorular 😂
Elifadgzl Berraeray1 inanır mısın bende öyleyim biyandan yapmak istiyorum çok erken daha.çıkmaz büyük ihtimal moralim bozulur diye yapmıyorum.Ama bunu bildiğim halde içimden yap yap diyor 😂😂
Yarenheybeli Berraeray1 Berraeray1 içinden ne geliyorsa yap ben yaptım pişman değilim en azından beklemen için bi moralin oluyor
Yarenheybeli asliiyorgunn umarım öyle olur bekliyorum bakalım umutsuz da olsam bekliyorum ihtimalleri
Berraeray1 Elifadgzl Ahaha ya bir belirti olsa hemen yaparım vücudumu takip ediyorum ama bir şey yok 😂
merii10 Yarenheybeli daha 5 gün olmuş çok çok erken 10 gün kadar daha bekleyin geç döllenme ihtimaline karşı
Elifadgzl Berraeray1 bende sadece uyku var 24 saat uyu desen uyurum ondan dolayı mı bilmiyorum mevsim değişikliğinden de olabilir
Berraeray1 Elifadgzl benimde ilk defa bu ay az da olsa kasıklarım da batma oldu ama yumurtlama da olabilir 😂😂
Berraeray1 Yarenheybeli belki yarın sabah ilk idrarımla yaparım bir de geçenler de rüyam da üzerin eli yüzü pis bir erkek çocuğu gördüm elinden tutup temizleyeme götürmüştüm o rüyadan çok etkilendim ondan sonra içime test yapmak doğru 😇