Bugün biraz kendimi kötü hissettim ve tansiyonum düştü sandım sağlık ocağına gittim tansiyonum 12 ye 9 çıktı küçük biraz yüksek ama nabzın hızlı çarpıntın var dedi doktorunla görüş mutlaka kardiyolojiye görün dedi, zaten bir haftadır sol tarafıma yatamıyorum nefesim kesiliyo ve boynumdan aşağıya doğru kalbime doğru bi ağrı oluyo sırt ağrısı da var biraz korktum açıkçası damar tıkanıklığı falan mı var acaba diye şuan bile ağrım var sırtımda kolumda yarın sıra alabilirsem ilk işim kardiyolojiye gitmek 😔😔 böyle bişey yaşayıpta bişey çıkmayan varmı ya