Srgzl Biraz psikolojik bence ya benimde kafamda erken doğurcam diye düşünüyorum hep belime ağrı girince acaba sancımı diye tedirgin oluyorum hemen ağrıların çok şiddetli ve çok uzun sürmüyosa sıkıntı yok bel ağrısını her hamile çekiyo çnkü ama çok sık gelmeye başladıysa ve çok acı veriyosa gidebilrain ama ara da gelen ağrılar norml gibi