Merhaba arkadaşlarım. Ayvalıkta hemşireyim. 31 yaşındayım 9 cm myom var 4-5 doktora gittim özeller dahil 1 hekim dışında hepsi hamile kalma şansımın düşük, hamile kalsam bile düşük olma ihtimalinin yüksek olduğunu söylediler. Diğer hekimler dışındaki tek hekimim bebegin tutanacagı yerde olmadığını sadece gebelikte çok ağrım olabileceğini söyledi gebelik öncesi ameliyata gerek yok sezerhanla alırız dedi. Şuan çok şükür 5+2 deyiz kahverengi kanama dışında bi problemim yok prgstan kullanıyorum.benim gibi sorun yaşayan varsa Bilgi verebilir mi bana 🙏💜@@