Cnskrky Arkadaşlar ikili ve üçlü taramamda HCG değerim çok düşük çıktı. 3 la taramayı 17. Haftada yaptırdım HCG değerim 4000lerde. Benimle aynı durumda olan var mıdır. Lütfen cevap verin 🙏