Cansutkn-12 devlet randevu vermiyor zaten perinotolejiye ben mesela geçen acile gittim ufak sorun sebebiyle orda bana hazır yazılmış kağıtlar vardı ordan perinotoleji kağıdı verdi haftaiçi git baksınlar bu kağıdı kaybetme bunla bakılırsın sadece dedi doktor ismi ve acil girişim yazıyor vs detaylı renkli doppler bu dedi
devlet randevu yerine işte yeterli olan randevu kitlesini acilde böyle dağıtıyor ☺️🙏🏻 Halbuki biz 26. Haftamızdayız renkli doppler için çok geç yani 🥰 bunu doktor kendisi de söyledi ama olsun git dedi o kağıtları o gün acilde bitirip her hastaya verip o hafta o bölümü dolduruyorlar anlıyacağınız