Hamileyken bence herkesten uzak durun mecbur kalmadıkça hiç bir yere gitmeyin kimseyle temas kurmayın. Hamileyken covid olmaktan daha kötü bişey yoktur. Ben 2. Ayimda covid oldum ve 6 aylık erken doğum yaptım. Bebeğimi yoğun bakıma aldılar 27 gün sonra dayanamayıp melek oldu 😥. Dahada kötüsü ben ameliyattan Cok zor çıktım. Ben yine şanslıydım belki. Bebeğini doğurup doğumda hayatını kaybeden annelere şahidim. İçim yanıyor bebeğimi toprağa verdim. Ya ben cikamasaydim ameliyattan 2.5 yaşında bana çok düşkün bitane kızım vardı benim arkamda beni bekleyen. Bugunumede çok şükür rabbim bir alır bir verir ama bana bişey olsaydı Allahım düşünmek bile çok kötü. Sizlere tavsiyem Nolur hamileyken herkesden uzak durunn. Bebeğiniz için sabredin. Rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın. Çok zor